Regulamin Sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego

Rozdział I. Informacje ogólne
§ 1

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego: theboutique.pl (dalej: „Sklep”), składania zamówienia na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Kupującemu, uiszczania przez Kupującego ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Kupującego do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

§ 2

  • 1. Zamówienia składane są przez stronę internetową: theboutique.pl do Sprzedającego, którym jest podmiot: TheBoutique.pl Jolanta Paśnikowska, ul. Lecznicza 17/67, 93-173 Łódź, Polska, NIP 7291615849
  • 2. Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@theboutique.pl  lub za pośrednictwem nr tel. 501743408 (w godzinach od 10:00 do 18:00).

§ 3

Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż następujących Produktów fizycznych;

  • 1) odzież, dodatki tj. torby, biżuteria,

§ 4

  • 1. Wszystkie ceny podane w Sklepie internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają ewentualnych kosztów dostawy. Koszt ten, o ile wystąpi, doliczany będzie podczas składania zamówienia.
  • 2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w Sklepie bądź wprowadzania w nich zmian. Wprowadzone zmiany nie mogą wpływać na skuteczność oraz sposób wykonywania złożonych wcześniej zamówień.
  • 3. Kupujący jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

§ 5

Regulamin dotyczy zamówień, które są realizowane na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia poza granicami kraju będą realizowane na podstawie odrębnych uzgodnień poczynionych między Sprzedawcą i Kupującym.

Rozdział II. Procedura składania i realizacji zamówień
§ 6

  • 1. W celu utworzenia konta dla Kupującego, Kupujący obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji na stronie theboutique.pl.
  • 2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia Zamówienia.
  • 3. W celu Rejestracji, Kupujący wypełnia formularz rejestracyjny udostępniony na stronie internetowej Sklepu i przesyła wypełniony formularz drogą elektroniczną poprzez wybór odpowiedniej opcji znajdującej się w formularzu.
  • 4. Podczas uzupełniania formularza rejestracyjnego, Kupujący ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola.
  • 5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Kupujący otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji.

§ 7

  • 1. Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedającego w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Kupującego do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  • 2. Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
  • 3. W celu złożenia zamówienia przez Kupującego, który dokonał rejestracji, Kupujący dokonuje następujących czynności:
    • 1) zalogowanie się do Konta Kupującego przy użyciu wybranego przy Rejestracji adresu mailowego i hasła;
    • 2) dodanie wybranego Produktu do koszyka;
    • 3) po skompletowaniu całego Zamówienia – wybór rodzaju dostawy i płatności;
    • 4) wybór miejsca/ sposobu doręczenia produktu;
    • 5) wskazanie podstawowych danych w tym danych osobowych umożliwiających kontakt i wysyłkę jeśli są inne niż podane przy rejestracji;
    • 6) złożenie w Sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku zatwierdzającego zamówienie;
  • 4. W celu złożenia zamówienia, bez Rejestracji, Kupujący dokonuje następujących czynności:
    • 1) dodanie wybranego Produktu do koszyka;
    • 2) wskazanie adresu e-mail;
    • 3) po skompletowaniu całego Zamówienia – wybór rodzaju dostawy i płatności;
    • 4) wybór miejsca/sposobu doręczenia produktu;
    • 5) wskazanie podstawowych danych w tym danych osobowych umożliwiających kontakt i wysyłkę;
    • 6) złożenie w Sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku zatwierdzającego zamówienie;
  • 5. Poprzez złożenie Zamówienia Kupujący składa Sprzedającemu ofertę zawarcia Umowy. Po złożeniu zamówienia, zgodnie z procedurą określoną w ust. 3 lub 4 powyżej, Kupujący otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany trakcie Rejestracji lub składania Zamówienia, potwierdzenie złożenia Zamówienia i przyjęcia Zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedającego o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej i z chwilą jego otrzymania zostaje zawarta Umowa.
  • 6. Koszt dostawy ustalony jest wg załącznika nr 1 (link do załącznika) do niniejszego Regulaminu.

§ 8

  • 1. Czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 3 dni roboczych. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia środków pieniężnych na konto firmy TheBoutique.pl Jolanta Paśnikowska lub w przypadku ustalenia innego sposobu zapłaty, po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia. Zapłata powinna nastąpić w terminie do 1 dni roboczych.
  • 2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15:00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
  • 3. W przypadku braku potwierdzenia zapłaty bądź wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo przystąpienie do realizacji złożonego Zamówienia, Sprzedający zastrzega prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  • 4. W przypadku braku potwierdzenia realizacji Zamówienia, czy też odpowiedzi na zadane mailowo pytanie – Sprzedający prosi o kontakt telefoniczny 501743408 lub na adres e-mail: kontakt@theboutique.pl .

§ 9

  • 1. Kupujący może wybrać jedną z dostępnych form płatności:
    • a) Paybylink – Internetowy system płatności, który pełni rolę pośrednika pomiędzy poszczególnymi osobami a serwisami, sklepami internetowymi. Akceptacja szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko) oraz płatności i telefonem (BLIK).
  • 2. Realizacja zamówienia z formą płatności internetowej następuje po zawarciu Umowy i zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na koncie Sprzedającego. Zakupiony produkt jest wraz z dowodem zakupu wysłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy.
  • 3. Dostawa Produktów możliwa będzie w następujący sposób:
    • a) przesyłki kurierskie (INPOST) – czas dostawy: 3 dni;
    • b) paczkomaty INPOST – czas dostawy: 3 dni;
  • 4. Zamówione produkty są dostarczane w sposób i do miejsca wskazanego przez Kupującego podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  • 5. W momencie gotowości Produktu do odbioru/wysłania, na adres poczty elektronicznej Kupującego przesyłana jest informacja o realizacji zamówienia i ewentualnie o sposobie skorzystania z Produktu.
  • 6. W momencie doręczenia produktu Kupujący zobowiązany jest do jego zbadania pod względem zgodności z Zamówieniem.
  • 7. W zależności od wyboru Kupującego, dołącza do przesyłki z zamówionym produktem – paragon albo fakturę VAT.

Rozdział III. Dostępność towaru
§ 10

Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie Sklepu. W przypadku niedostępności części lub wszystkich produktów składających się na zamówienie, klient jest informowany o tym drogą mailową i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji. Może to być anulowanie zamówienia, zrealizowanie niepełne bez brakujących Produktów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego Produktu na miejsce brakującego.

Rozdział IV. Prawo odstąpienia od umowy
§ 11

  • 1. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dalej jako „Ustawa”) konsumentowi z zastrzeżeniem określonym w pkt 2 przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa bądź zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Ustawy. Ww. prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa bądź zawartej na odległość przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
  • 2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa wynosi 14 dni od momentu wejścia przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią w posiadanie produktu, a w przypadku umowy, która:
    • a) obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
    • b) polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
  • zaś dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  • 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedającego, tj. TheBoutique.pl Jolanta Paśnikowska, ul. Lecznicza 17/67, NIP: 7291615849, nr tel.: 501743408, adres e-mail: kontakt@theboutique.pl  o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład wysłane w paczce zwrotnej, lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (link do formularza). Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  • 4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przed jego upływem.
  • 5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponuje, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  • 6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym ewentualne koszty dostarczenia Produktu, z tym zastrzeżeniem, że Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu kosztów najtańszego sposobu dostawy.
  • 7. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 8. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, a towar dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, gdy ze względu na charakter towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
  • 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • 10. Sprzedawca może anulować zamówienie złożone przez Użytkownika niebędącego Konsumentem (tj. odstąpić od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) od momentu zawarcia Umowy sprzedaży aż do upływu 14 dni od dnia dostawy towaru. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Rozdział V. Rękojmia. Reklamacje
§ 12

  • 1. Zawarte w niniejszym rozdziale postanowienia dotyczące Konsumenta, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • 2. W razie braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone w niniejszym artykule. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące towarem, nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
  • 3. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
    • 1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
    • 2) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
  • 4. Ponadto, towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
    • 1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    • 2) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
      • a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      • b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      • c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
    • 3) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
    • 4) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  • 5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w pkt 3 lub 4, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w pkt 3 lub 4, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  • 6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  • 7. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  • 8. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  • 9. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  • 10. Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
  • 11. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
  • 12. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    • a. Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 8;
    • b. Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 8 oraz 9;
    • c. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    • d. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt 7-10 niniejszego Regulaminu;
    • e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  • 13. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
  • 14. Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  • 15. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  • 16. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
  • 17. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  • 18. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 19. W celu realizacji prawa do reklamacji, Konsument winien przesłać reklamację na adres: theboutique.pl Jolanta Paśnikowska, ul. Lecznicza 17/67, 93-173 Łódź, Polska lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@theboutique.pl .
  • 20. Każdorazowo rozpakowanie paczki zwrotu/reklamacji dostarczonej od Klienta do TheBoutique.pl jest rejestrowane w formie cyfrowego nagrania wideo. Nagrania są archiwizowane na okres 5 lat i udostępniane na życzenie Klienta, którego dotyczy dany zwrot/reklamacja.

Rozdział VI. Ochrona danych osobowych
§ 13

  • 1. Szczegółowe zasady oraz informacje dot. ochrony danych osobowych zostały określone w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej: theboutique.pl/polityka-prywatnosci.

Rozdział VI. Akcje promocyjne i upusty dla klientów
§ 14

  • 1. Wszelkie upusty przyznawane grupom klientów bądź akcje promocyjne w sklepie nie łączą się z innymi zniżkami i promocjami.
  • 2. Sklep przyznaje dla każdego zarejestrowanego Kupującego 3% rabatu na każde zakupy dokonane z konta Kupującego, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu. Rabat będzie naliczany automatycznie do zamówienia.
  • 3. Dla zarejestrowanych Kupujących dostępny będzie system polecający, który będzie umożliwiał zebranie dodatkowych rabatów lub środków w ramach indywidualnego Portfela na koncie Kupującego.
  • 4. W ramach systemu polecającego każdy zarejestrowany Kupujący będzie mieć dostęp do kodów polecających, w ramach których Kupujący będzie mógł przekazać wybranym osobom wygenerowany kod zniżkowy do dokonania zakupów z pozycji konta w sklepie internetowym.
  • 5. W przypadku przekazania przez zarejestrowanego Kupującego kodu zniżkowego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Przekazujący otrzyma do Portfela równowartość 10% z kwoty brutto transakcji dokonanej z wykorzystaniem kodu pod warunkiem braku dokonania zwrotu powyżej 30 dni.
  • 6. Kupujący w każdym czasie może zwrócić się z prośbą o wypłatę środków z Portfela, które zostały zebrane do dnia złożenia prośby.
  • 7. Prośbę o zwrot środków należy skierować poprzez przesłanie na adres: kontakt@theboutique.pl  wniosku o zwrot środków z Portfela.
  • 8. Dla Kupujących zarejestrowanych w sklepie internetowym, którzy dokonali zakupów bez zwrotu produktów oraz użyli kodu polecającego, przyznany zostanie dodatkowy rabat w wysokości 10 % na kolejne zakupy bez zwrotu produktów. Rabat ten będzie naliczany po weryfikacji zakupu pod kątem braku zwrotu zamówionych produktów.
  • 9. Dla Kupujących nie zarejestrowanych w sklepie internetowym, którzy dokonali zakupów bez zwrotu produktów oraz użyli kodu polecającego, przyznany zostanie dodatkowy rabat w wysokości 10 % na kolejne zakupy bez zwrotu produktów. Rabat ten będzie naliczany po weryfikacji zakupu pod kątem braku zwrotu zamówionych produktów.
  • 10. W przypadku naliczenia rabatu, o którym mowa w ust. 8 i 9 powyżej po dokonaniu przez Kupującego płatności, Sklep zwróci w terminie 30 dni od dnia realizacji zamówienia powstałą z tego tytułu nadwyżkę na konto wskazane przez Kupującego.

Rozdział VII. Postanowienia końcowe
§ 15

  • 1. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Regulamin Sklepu”. Podczas realizacji Zamówienia Kupującego obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu Zamówienia.
  • 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawa, w szczególności akty prawne powołane w treści Regulaminu. Prawem właściwym dla rozstrzygania sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.
  • 3. Kwestie sporne będą w pierwszej kolejności rozwiązywane na drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia sprawę rozstrzygnie sąd właściwy dla pozwanego.
  • 4. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/odr/
    Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, przy czym ma ona zastosowanie do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, w rozumieniu ww. rozporządzenia, zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.
  • 5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/.