puu

u

u

u

u

u

Sposoby Dostawy:

  • Paczkomat InPost: dostawa darmowa*.
  • Kurier InPost: dostawa płatna w przedpłacie (zgodnie z cennikiem).

W przypadku preferencji dostawy kurierem, prosimy o informację w Uwagach podczas zakupu.


Zwroty
: Zwrot jest darmowy*.

Aby dokonać zwrotu, odwiedź stronę szybkiezwroty.pl, wyszukaj nasz sklep theboutique.pl i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Potrzebny będzie numer paczki, który znajdziesz na etykiecie lub w mailu od InPost.

W razie pytań, służymy pomocą pod numerem 501743408.

Nie zapomnij także o wypełnieniu formularza zwrotu, dostępnego na naszej stronie (znajdziesz go tutaj), z podaniem numeru rachunku bankowego.

*Zasady darmowych zwrotów określone są w Załączniku nr 1 Sklepu (link do załącznika).

Polityka Darmowych Dostaw i Zwrotów Sklepu TheBoutique.pl

Drodzy Klienci,

W TheBoutique.pl zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi oraz pełnej satysfakcji z dokonanych zakupów. Wiemy, że zakupy online mogą czasem wymagać zwrotu, dlatego z myślą o naszych Klientach oraz w trosce o zapobieganie niepożądanym sytuacjom, stworzyliśmy przyjazną politykę darmowych dostaw i zwrotów. Oto, jak ona funkcjonuje:

  1. Limit czasowy na zwroty: Klient może dokonać zwrotu zakupionych u nas produktów w ciągu 30 dni od daty zakupu. Produkt należy zwrócić w stanie niezmienionym, nieuszkodzony i nieużywany, ze wszystkimi metkami.
  2. Monitorowanie zwrotów: Śledzimy częstotliwość zwrotów dokonywanych przez każdego Klienta, aby zrozumieć potrzeby i preferencje. Rozumiemy, że każdy Klient ma inne potrzeby i okoliczności, które mogą prowadzić do zwrotów. Naszym celem jest wspieranie naszych Klientów, dlatego przyglądamy się indywidualnym przypadkom, aby zapewnić, że nasz program darmowych zwrotów jest sprawiedliwy i używany zgodnie z zamierzonym celem. W rzadkich sytuacjach, gdy zauważymy nietypowo wysoką liczbę zwrotów, możemy skontaktować się z Klientem, aby zrozumieć jego potrzeby i znaleźć najlepsze rozwiązanie.
  3. Warunki zwrotu: Chcemy, aby proces zwrotu był dla Was jak najprostszy i najbardziej komfortowy. Przyjmujemy zwroty towarów w stanie nienaruszonym, z oryginalnymi metkami i w opakowaniu. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości czy produkt spełnia te warunki, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy i doradzimy, co zrobić w tej sytuacji.
  4. Metka gwarancyjna: Zachęcamy do przymierzenia i przekonania się o idealnym dopasowaniu zakupionych u nas ubrań, jednak prosimy o zachowanie metki zabezpieczającej nienaruszoną. Zerwanie sznurka lub metki może być rozumiane jako oznaka użytkowania i może wpłynąć na zmniejszenie wartości towaru. Wszelkie ślady użytkowania czy zabrudzenia będą brane pod uwagę przy procesie zwrotu. W każdym przypadku, nasz zespół jest gotowy wspierać Was w procesie zwrotu, zapewniając indywidualne rozpatrzenie i pomoc w każdej sytuacji. Jesteśmy tutaj, aby rozwiązywać wszelkie wątpliwości i zapewnić, że doświadczenia związane z zakupami w naszym sklepie będą dla Was zawsze przyjemnością.
  5. Wymiana zamiast zwrotu: Zachęcamy do wymiany produktów, które z jakiegoś powodu nie spełniły oczekiwań, zamiast bezpośredniego zwrotu pieniędzy. Wymiana jest prostym sposobem na znalezienie idealnego produktu bez dodatkowych kosztów.
  6. Opinie: Opinie Klientów są dla nas cenne i stanowią nieocenione źródło informacji, które pomagają nam ulepszać nasze produkty i serwis. Serdecznie zapraszamy do dzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi Klientami, abyśmy mogli wspólnie podnosić standard naszych usług.
  7. Edukacja: Informujemy o wpływie nadużywania darmowych zwrotów na środowisko i koszty działalności. Mamy nadzieję, że ta wiedza pomoże w podejmowaniu świadomych decyzji.
  8. Dokładność opisów produktów: Dbamy o to, aby nasze opisy produktów były jak najbardziej dokładne i zawierały wszystkie niezbędne informacje, które pomagają w dokonaniu właściwego wyboru.
  9. Personalizacja komunikacji: Dla Klientów, którzy często dokonują zwrotów, jesteśmy gotowi do indywidualnej rozmowy, aby zrozumieć ich potrzeby i znaleźć najlepsze rozwiązania.
  10. Transparentność zakupów:Z myślą o eliminowaniu wszelkich możliwych niedomówień, każde pakowanie przesyłek przed wysyłką, jak również proces rozpakowywania zwrotów, jest starannie rejestrowane na wideo. Ten krok pozwala nam na zachowanie pełnej przejrzystości naszych działań i daje każdemu z naszych Klientów pewność, że ich zakupy i ewentualne zwroty są traktowane z najwyższą starannością i uwagą.


     

Mamy nadzieję, że nasza polityka jest dla Was jasna i przystępna. Chcemy zapewnić jak najlepsze doświadczenia zakupowe.

Z poważaniem,
Zespół TheBoutique.pl